Yesterday's Outfit And Dinner

Jacket Vero Moda // Dress Stradivarius // OTK Boots Anna Field/Zalando // Bag Zara // Hat Primark

Nu tänkte jag prova nÃ¥got nytt och annorlunda, att skriva pÃ¥ svenska! Jag har alltid skrivit pÃ¥ engelska och jag tycker om det, men det blir inte riktigt lika personligt. Jag skulle säga att jag är bra pÃ¥ engelska men har kanske inte det största ordförrÃ¥det och beskriva känslor osv pÃ¥ engelska kan vara svÃ¥rt ibland. Jag har tänkt att jag ska skriva pÃ¥ engelska ocksÃ¥ men kanske en kortare sammanfattning eller sÃ¥, eller skriva vissa inlägg pÃ¥ svenska och en del pÃ¥ engelska. PÃ¥ instagram kommer jag dock alltid skriva pÃ¥ engelska dÃ¥ dom flesta av mina följare inte förstÃ¥r svenska. 

IgÃ¥r var jag ledig, och min pojkvän sÃ¥ vi passade pÃ¥ att handla. Vi bor ju i stan och har ingen bil sÃ¥ alltid bra när vi kan handla tillsammans sÃ¥ blir inte cykeln överfull av kassar haha! Jag var ocksÃ¥ till gymmet och gick pÃ¥ ett pass. Jag tränar pÃ¥ Friskis och föredrar att gÃ¥ pÃ¥ pass framför att vara i gymmet. Tycker det är skönt när nÃ¥gon annan visar vad man ska göra och sÃ¥ följer man efter och behöver inte tänka pÃ¥ nÃ¥got. Sen var ju tanken att jag skulle plugga men blev inte sÃ¥... Jag installerade min nya blog design som jag är sÃ¥ nöjd med, och sen kom en kompis till oss och vi lagade middag, fikade och kollade pÃ¥ Bonde Söker Fru, den här säsongen är sÃ¥ spännande tycker jag. SÃ¥ blev ingen tid över för plugg. Och inte idag heller för har jobbat hela dagen och är sÃ¥ trött. Tror det är det mörka trÃ¥kiga vädret som gör det ocksÃ¥. Och imorgon ska jag ocksÃ¥ jobba, men jaja. FÃ¥r ta nya tag nästa vecka helt enkelt. 


Vi lagade den här supergoda thaisoppan igÃ¥r. Ni hittar receptet här. ♡♡

No comments